№ з/п | Зміст діяльності | Термін виконання | Відповідальний |
ВЕРЕСЕНЬ |
1. | Оновити портфоліо обдарованих дітей з метою визначення творчо обдарованих учнів та надання їм необхідної підтримки | До 20.09.2019 | Заступник директора з НВР |
2. | Нарада при директорі «Аналіз результативності учнів закладу у ІІ та ІІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін» | 24.09.19р. | Директор школи |
3. | Оновити індивідуальні картки обдарованої дитини | До 20.09.2019р. | Педагог-організатор |
4. | Поповнити інформаційний банк даних про: - Інтелектуально обдарованих дітей;
- Творчо обдарованих дітей;
- Спортивно обдарованих дітей;
- Технічно обдарованих дітей
| До 20.09.2019 | Вчителі-предметники, керівник спортивного гуртка |
5. | Діяльність творчої групи вчителів «Компетентісно спрямований педагогічний процесс» (за окремим планом) | Протягом навчального року | Заступник директора з НВР |
6. | Організація ведення факультативів, курсів за вибором, гуртків | До 30.09.2019р. | Адміністрація, |
7. | Розробка завдань до шкільного етапу предметних олімпіад | До 30.09.2019р. | Керівники ШМО |
8. | Оформити в бібліотеці виставку літератури „Формування дослідницьких компетентностей” | До 30.09.2019 | Бібліотекар |
9. | Підготовка учнів до участі у І етапі предметних олімпіад | Вересень-жовтень | Вчителі-предметники |
10. | Установчі заняття учнів – членів МАН. | До 30.09.2019 | Керівники секцій |
11. | Поновити на шкільному Web-сайті сторінки, присвячені роботі з обдарованою молоддю | До 30.10.2019р. | Заступник директора з НВР |
12. | Співпрацювати із позашкільними закладами села та району: сільською бібліотекою, сільським БК, Будинком дитячої та юнацької творчості, ДЮСШ з метою допомоги творчому розвитку обдарованих дітей | Впродовж року | Адміністрація, класні керівники |
13. | Нарада при директорі «Про організацію проведення шкільного етапу олімпіад та підготовку до участі в районному етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад». | 24.09.19р. | Директор школи |
ЖОВТЕНЬ |
1. | Організувати і провести І (шкільний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад | Впродовж місяця | Адміністрація, вчителі-предметники |
2. | Обмін досвідом вчителів, які результативно працюють з обдарованими дітьми, «Створення системи роботи з обдарованими дітьми» | До 20.10.2019 | Адміністрація школи |
3. | Підготовка учнів до участі у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад | Протягом жовтня-листопада | Адміністрація, вчителі-предметники |
4. | Поновити рекомендації для батьків та вчителів щодо розвитку в дітей творчих здібностей | До 15.10.2019 | Заступник директора з НВР |
5. | Залучення обдарованих учнів до конференцій, круглих столів, інтелектуальних конкурсів і турнірів в рамках предметних тижнів | За річним планом роботи | Вчителі-предметники |
6. | Залучення учнів до учнів у Всеукраїнському інтерактивному природничому конкурсі „Колосок”, математичному конкурсі «Кенгуру» | Згідно плану | Вчителі-предметники |
| | | |
ЛИСТОПАД |
1. | Тематичні консультації для батьків „Сім’я та обдарована дитина” | За графіком батьківських зборів | Адміністрація, класні керівники |
2. | Оформлення інформаційно-аналітичних документів „Моніторинг участі учнів школи у шкільному етапі Всеукраїнських предметних олімпіад та МАН і підготовка до участі у районному етапі” | Впродовж місяця | Заступник директора з НВР, вчителі-предметники |
3. | Залучення учнів до участі у конкурсах з української мови імені П. Яцика та ім. Т.Шевченка | Впродовж місяця | Вчитель української мови і літератури |
ГРУДЕНЬ |
1. | Підготовка до ІІ етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН | Впродовж місяця | Заступник директора з НВР |
2. | Інформаційне забезпечення сайту школи „Вісті з олімпіад” (за результатами участі учнів) | Впродовж місяця | Заступник директора з НВР |
СІЧЕНЬ |
1. | Аналіз результативності участі учнів у І та ІІ етапах всеукраїнських учнівських олімпіад на засіданнях ШМО та МР | До 10.01.2020 | Керівники ШМО, МР |
2. | Підготовка та участь у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад | Впродовж місяця | Адміністрація, вчителі-предметники |
ЛЮТИЙ |
1. | Участь у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад | Впродовж місяця | Вчителі-предметники |
2. | Участь в обласному етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН | За графіком | Наукові керівники |
3. | Виставка літератури „Психолого-педагогічна наука про обдарованість» | Впродовж місяця | Бібліотекар |
БЕРЕЗЕНЬ |
1. | Залучення учнів до підготовки та участі в огляді дитячої творчості | Впродовж місяця | Адміністрація, керівники гуртків |
КВІТЕНЬ |
1. | Аналіз участі учнів в олімпіадах, конкурсах, змаганнях та турнірах | Впродовж місяця | Адміністрація школи |
ТРАВЕНЬ |
1. | Аналіз роботи ШМО з обдарованими учнями | За графіком | Керівники ШМО |
2. | Створення творчої групи для планування роботи з обдарованими учнями на наступний навчальний рік | Впродовж місяця | Заступник директора з НВР |
3. | Оформлення шкільного стенду „Гордість школи” | До 01.06.2020 | Адміністрація школи |
Коментарi